درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان انزلی

  • کد خبر: ۲۱۳۲۴۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان انزلی
استقلال و ملوان انزلی فردا (پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیروزی روز گذشته پرسپولیس برابر تراکتور، در پیش بودن جدال برابر سپاهان در هفته آینده و همچنین نزدیک بودن به برگزاری دربی پایتخت سبب شده است تا استقلال چاره‌ای جز پیروزی در دیدار حساس امروز برابر ملوان نداشته باشد.

در حال حاضر فاصله استقلال و پرسپولیس به دو امتیاز کاهش یافته و آبی‌ها برای بازگرداندن این اختلاف به حالت قبل، چاره‌ای جز دشت سه امتیاز از جدال سخت انزلی ندارند. نکونام برای رسیدن به این هدف، امروز با چند تغییر فنی و اجباری به مصاف ملوان می‌رود.

سیدحسین پس از کلین شیت در دیدار قبل برابر صنعت نفت، امیدوار است که امروز در انزلی نیز دروازه تیمش را بسته نگه دارد. با توجه به جو سنگین استادیوم سن سیروس و حضور تماشاگران میزبان، باید دید که کاپیتان آبی‌ها به هدف می‌رسد یا خیر.

رافائل سیلوا در بازگشت به استقلال، مقابل صنعت نفت از ابتدا به میدان رفت. او امروز نیز به همراه آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند ترکیب سه نفره خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

وینگ بک‌های تیم دست نخورده باقی می‌ماند و، چون دیدار‌های قبل، صالح حردانی در سمت راست انجام وظیفه می‌کند و شاهد حضور ابوالفضل جلالی در سمت چپ خواهیم بود.

روزبه چشمی امروز نیز در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود. محرومیت رضاوند سبب شده تا نکونام به دنبال جایگزین مناسبی برای او باشد و چنانچه مجوز بازی ماشاریپوف صادر شود، او امروز به میدان می‌رود در غیر اینصورت شاهد حضور حامدی فر و مهدی پور در خط میانی خواهیم بود.

مهرداد محمدی مقابل صنعت نفت نیمکت نشین بود، ولی امروز او از ابتدا برای استقلال به میدان می‌رود. گوستاوو بلانکو نیز برای پایان دادن به انتقاد‌ها در پی گلزنی مقابل ملوان است.

احتمال زیاد نکونام با یازده مرد خود یعنی سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، جلال الدین ماشاریپوف (امید حامدی فر)، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو مقابل ملوان انزلی حاضر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->